Mijlpalen, mijlpalen, mijlpalen!

Hallo lieve familie, vrienden, en toevallige internet-passanten,
Mijlpalen, mijlpalen, mijlpalen wordt het thema van dit stukje!
Allereerst, al is dat ondertussen niet zo bijzonder meer want dat gebeurt elke maand, ben ik weer bij het consultatiebureau geweest deze week. Mama was alleen, en had alleen oog voor mij, en niet voor de camera, dus helaas geen foto van de grafieken deze keer. Ik
kan wel vertellen dat ik nu ruim 8 kilo weeg, mijn hoofd nog een centimetertje groter is geworden (ja, het is toch echt zo), en ik sinds de vorige maand niet langer ben geworden dan de 67 centimeter die ik al was… Kledingtechnisch gezien wel handig maarja, het is wel de bedoeling dat ik wat groter word he, dus daar gaan we onze best dan maar voor doen! Het kon trouwens ook wel een meetfoutje zijn zeiden ze.
 
En… ik heb mijn allereerste echte eten gehad deze week! Namelijk een bananenmoes prutje! Nou was het voor mij niet zo vreemd om ineens iets anders in mijn mond te hebben, want ik stop de hele dag door van alles in mijn mond, dus als er een hapje banaan voor me wordt gehouden ben ik de beroerdste niet en wil dat best naar binnen werken…. Er ging een heleboel naast, maar er is toch ook echt wel wat naar binnen gegaan, gezien de inhoud van mijn luiers die er ineens wat anders uitzag en rook…
Joep__24-06-2010_1Joep__24-06-2010

 

En nog een mijlpaal: vannacht heb ik voor het eerst in mijn nieuwe bedje geslapen! Mijn wieg, daarin lag ik geregeld half dubbelgevouwen te slapen de laatste tijd, omdat ik het leuk vind om een beetje te rollen en draaien in mijn bedje. Dus tijd voor een echt bed besloten papa en mama. Het bed is zo groot, ik kreeg er bijna pleinvrees van en moest wel even wennen, en riep de hele tijd om mama en papa, maar uiteindelijk ben ik toch maar gaan slapen…
 
Verder belanden we de laatste tijd nogal eens op plekken waar veel grote mensen op een kluitje bijelkaar naar een of ander scherm staan te kijken. Iedereen heeft iets oranjes aan en maken af en toe OEOEOEOE , OOOOOOO, of AAAAAAHHHH geluiden, zoo primitief.. Ik begrijp er niet veel van maar krijg lekker veel aandacht met mijn eigen oranje HupHollandHup pakje, dus vind ik het allang leuk.
 
Voetbal01
 
Nou beste mensen, dat was het weer voor deze keer, volgende keer meer nieuws,
 
Groetjes,
Joep!

Leave a comment